maandag 22 mei 2017

Werk, gemaakt voor de expositie Kunstmakers


Voor de expositie van KUNSTMAKERS (allemaal kunstenaars wonend in het Woold)
 heb ik nieuwe werk gemaakt.


Vakantiegevoel

 

Ik heb mij laten inspireren door een lezing gehouden door Liesbeth Wessels
We hebben toen gewerkt met doekjes voor in de droger.

Deze techniek heb ik gebruikt bij beide schilderijen ( Vakantiegevoel en Gespot ) 
en gecombineerd met lapjes en borduurwerk.


Gespot



Hierboven heb ik een combinatie van technieken toegepast.
Zijde schilderen, borduren en breien, met als naam Hand-Werk.



Werken met paardenhaar
Deze kettingen zijn gemaakt van paardenhaar, om precies te zijn het haar uit de staart van het paard van mijn vader.
Dit is eventueel op bestelling met het haar van je eigen paard of pony te maken.



Daarnaast heb ik ook oudere werken geëxposeerd, zoals onze persoonlijke merklap,


het geborduurde boekje
en de geborduurde post ( een brief en een ansichtkaart ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten